Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Međunarodni dan gubitka i otpada hrane, obilježen kroz dječju radionicu učenika PO Šipanska Luka, pružio je priliku najmlađima da na kreativan i edukativan način nauče o važnosti očuvanja hrane i smanjenju otpada.
Radionica je bila prilagođena djeci osnovnoškolskog uzrasta, a cilj je bio osvijestiti ih o problemu globalnog bacanja hrane i potaknuti ih na odgovorno ponašanje prema resursima.
Djeca su kroz igre, interaktivne priče i praktične zadatke učila kako male promjene u svakodnevnim navikama mogu smanjiti otpad hrane. Učenici su sudjelovali u kreativnim radionicama izrade plakata s porukama o očuvanju hrane, te su naučili kako ispravno skladištiti namirnice, planirati obroke i kompostirati ostatke. Poseban naglasak stavljen je na važnost poštivanja hrane i uvažavanja rada koji stoji iza njenog nastanka – od poljoprivrednika do trgovaca.
Učitelji su kroz jednostavne primjere i Food education prezentaciju objasnili kako bacanje hrane ne samo da doprinosi ekološkim problemima, već i kako ima značajan društveni utjecaj, s obzirom na glad u nekim dijelovima svijeta.
Radionica je završila praktičnim izazovom u kojem su djeca imala zadatak osmisliti obrok od viška hrane, čime su pokazala kreativnost i naučeno znanje.
Ovakva radionica ima višestruku vrijednost jer ne samo da obrazuje djecu o ključnim ekološkim problemima, već ih i potiče da postanu promicatelji održivih praksi u svojim obiteljima i zajednici. Odrastanje s ovakvom sviješću ključno je za budućnost u kojoj će smanjenje otpada biti sastavni dio svakodnevice.