Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Dana 23. listopada 2024. godine, održana je radionica za učenike 7. razreda s ciljem upoznavanja s osnovama programiranja u Pythonu. Radionicu su vodili Loren Bjelokosić i profesor Marijo Obrovac.
Glavni cilj radionice bio je da učenici nauče kako napraviti jednostavnu igru Pogodi broj. Tijekom radionice, učenici su imali priliku razumjeti i primijeniti osnovne koncepte programiranja, kao što su naredbe, funkcije i petlje.
Radionica je započela uvodnim predavanjem o Pythonu i njegovim osnovama. Nakon toga, učenici su se podijelili u manje grupe i počeli raditi na zadatku izrade igre.
Učenici su programirali igru u kojoj računalno generirani broj treba pogoditi. Program je korisnicima davao povratne informacije. Ako je uneseni broj veći od generiranog, program je ispisivao Unesite manji broj. Ako je uneseni broj manji, program je ispisivao Unesite veći broj. Kada bi korisnik pogodio broj, program je ispisivao čestitku.
Na kraju radionice, učenici su imali priliku prezentirati svoja rješenja i podijeliti iskustva.
Učenici su pokazali veliko zanimanje za programiranje i uspješno su savladali osnovne koncepte. Većina učenika je završila s funkcionalnom verzijom igre i izrazila želju za daljnjim učenjem programiranja.
Radionica Izrada igre u Pythonu: Pogodi broj bila je uspješna i korisna za učenike 7. razreda. Učenici su stekli praktično znanje o programiranju i razvili osnovne vještine koje će im pomoći u daljnjem učenju. Planiramo održati slične radionice i u budućnosti kako bismo dodatno potaknuli interes za programiranje.
Fotogalerija
Radionica Izrada igre u Pythonu Pogodi broj bila je uspješna i korisna za učenike 7. razreda. Učenici su stekli praktično znanje o programiranju i razvili osnovne vještine koje će im pomoći u daljnjem učenju. Planiramo održati slične radionice i u budućnosti kako bismo dodatno potaknuli interes za programiranje.