preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gundulića Dubrovnik

Login
Školski kurikul

Priloženi dokumenti:
Skolski kurikul 2024 2025.pdf

Godišnji plan i program

Vijeća roditelja i učenika

Klikni na sliku za više!

Raspored

Stručno-razvojna služba

Kalendar rada


Klikni na sliku za kalendar rada!

Školska knjižnica

e-Dnevnik

CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu

Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“  jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.

www.azoo.hr

(Naš)e-pjesme (naši snovi)

Priloženi dokumenti:
(Nas)e-pjesme (nasi snovi).epub

e-San školske novine

Klikni na sliku za više!

Kriteriji vladanja

Priloženi dokumenti:
KRITERIJI OCJENE VLADANJA.pdf

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2010.

Ukupno: 872502
Ovaj mjesec: 4551
Ovaj tjedan: 1232
Danas: 22
Sigurnije na Internetu

Eko škola

Međunarodni projekt

Dislajkam mržnju

Važni brojevi

192 - Policija

193 - Vatrogasci

194 - Hitna pomoć

112 - Hitna služba

Korisno

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izrada igre u Pythonu: Pogodi broj
Autor: Administrator , 24. 10. 2024.

Dana 23. listopada 2024. godine, održana je radionica za učenike 7. razreda s ciljem upoznavanja s osnovama programiranja u Pythonu. Radionicu su vodili Loren Bjelokosić i profesor Marijo Obrovac.


Glavni cilj radionice bio je da učenici nauče kako napraviti jednostavnu igru Pogodi broj. Tijekom radionice, učenici su imali priliku razumjeti i primijeniti osnovne koncepte programiranja, kao što su naredbe, funkcije i petlje.

Radionica je započela uvodnim predavanjem o Pythonu i njegovim osnovama. Nakon toga, učenici su se podijelili u manje grupe i počeli raditi na zadatku izrade igre.

Učenici su programirali igru u kojoj računalno generirani broj treba pogoditi. Program je korisnicima davao povratne informacije. Ako je uneseni broj veći od generiranog, program je ispisivao Unesite manji broj. Ako je uneseni broj manji, program je ispisivao Unesite veći broj. Kada bi korisnik pogodio broj, program je ispisivao čestitku.

Na kraju radionice, učenici su imali priliku prezentirati svoja rješenja i podijeliti iskustva.

Učenici su pokazali veliko zanimanje za programiranje i uspješno su savladali osnovne koncepte. Većina učenika je završila s funkcionalnom verzijom igre i izrazila želju za daljnjim učenjem programiranja.

Radionica Izrada igre u Pythonu: Pogodi broj bila je uspješna i korisna za učenike 7. razreda. Učenici su stekli praktično znanje o programiranju i razvili osnovne vještine koje će im pomoći u daljnjem učenju. Planiramo održati slične radionice i u budućnosti kako bismo dodatno potaknuli interes za programiranje.

Fotogalerija

Radionica Izrada igre u Pythonu Pogodi broj bila je uspješna i korisna za učenike 7. razreda. Učenici su stekli praktično znanje o programiranju i razvili osnovne vještine koje će im pomoći u daljnjem učenju. Planiramo održati slične radionice i u budućnosti kako bismo dodatno potaknuli interes za programiranje.

Fotogalerija

Video-isječak





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju