preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gundulića Dubrovnik

Login
POSLIJEPODNEVNE INFORMACIJE za 2. polugodište
Školske novine

Raspored treninga

 

TRENINZI U ŠKOLSKOJ 2016./2017. GODINI POČINJU 12. RUJNA 2016. GODINE PO SLJEDEĆIM RASPOREDIMA!

MOLIMO SVE ZAINTERESIRANE UČENIKE I UČENICE DA SE PRIDRUŽE !

Godišnji plan i program rada škole 2016./2017.

Raspored sati 2016./2017.

Raspored informacija

RASPORED INFORMACIJA ZA RODITELJE

šk. god. 2016./2017.

Kalendar rada

 

Udžbenici 2015./16.

Konačna lista odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava
prema odabiru stručnih aktiva

OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA 2015./2016.

Anketa
Doručkuješ li prije nego ideš u školu?



Kriteriji vladanja

Priloženi dokumenti:
KRITERIJI OCJENE VLADANJA.doc

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2010.

Ukupno: 471937
Ovaj mjesec: 2828
Ovaj tjedan: 520
Danas: 4
Sigurnije na Internetu

Vodič za učenike

Vodič za roditelje

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Eko škola

Mi jedemo odgovorno

Međunarodni projekt

Shema školskog voća

Dislajkam mržnju

 
Koliko je sati?

 

Važni brojevi

192 - Policija

193 - Vatrogasci

194 - Hitna pomoć

112 - Hitna služba

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učimo se toleranciji i suradnji
Autor: Administrator , 17. 5. 2017.

Fotogalerija

Učenici 5.c razreda su u utorak 16. svibnja sudjelovali u radionici "Različitost je naše bogatstvo – učimo se toleranciji i suradnji".


Udruga Visoki jablani provodi projekt "Baš smo cool tako jednaki, a tako različiti!" u partnerstvu s Centrom UP2DATE te u  u suradnji s Gradom Dubrovnikom.

Kao pomoćno nastavno sredstvo za ovu edukaciju, Udruga Visoki jablani prevela je i publicirala pustolovni dječji roman "Štagalj na jezeru Gun", američkih autora Johnniea Tuitela i Sharon Lamson, u kojem je glavni junak dječak s cerebralnom paralizom. Učenici su prethodno pročitali roman kako bi se pripremili za  90 minuta radionice.

Tijekom različitih, vrlo  zanimljivih aktivnosti edukatorice su približile učenicima suživot s osobama s invaliditetom te osvijestile mogućnosti djece s poteškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom koje se mogu razvijati u tolerantnom društvu.

Na kraju radionice učenici su dobili potvrde o pohađanju koje su otisnute i pismom za slijepe osobe.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju