2014-06-06 20:19:14

ŠKOLA U PRIRODI – GORSKI KOTAR

4.B i 4.C razred

4. dan (8. lipnja)

Jutros se rano ustajemo, spakirani silazimo na doručak. Uz pjesmu čestitamo našem prijatelju Đivu rođendan.

U Ogulinu razgledamo zavičajni muzej grada te laganom šetnjom uz stručno vodstvo obilazimo prirodne i kulturne znamenitosti.

Nastavljamo put do Gospića gdje ručamo te dalje uz kraća zaustavljanja do našega lijepoga Dubrovnika.

Putu je kraj, a pregršt uspomena ostaje u nama, u našem sjećanju!

3. dan (7. lipnja)

Ujutro obilno doručkujemo jer nam treba snaga za olimpijadu – sportska natjecanja.
Poseban doživljaj je hraniti jelene koji se nalaze u ZOO, u blizini hotela.
Došavši u šumu Golubinjak, otkrivamo svu ljepotu krajolika prolazeći Stazom spilja.
Zatim zauzimamo svoje pozicije i natjecanje počinje. Šuma odzvanja veselim navijačkim povicima.
Sve što smo prethodnih dana naučili o Gorskom kotaru iskazali smo na radionici kroz timski rad.
A večer kao i prethodne dvije završava zabavom!!!!

2. dan (6. lipnja)

Nakon ukusnog doručka krećemo u NP Risnjak. Dva sata šetnje poučnom stazom Leska, uz stručno vodstvo, prolazi brzo dok upijamo svu ljepotu oko nas.
Poslije ručka i kraćeg odmora, posjećujemo domaćinstvo Popovićev mlin,  razgledavamo stari mlin i  doznajemo puno zanimljivosti kako su ljudi u prošlosti pravili brasno. U Popovićevom mlinu pravo malo iznenanađenje: glazba, ples, ukusna peciva i za kraj kreativna radionica.
Brzo jedemo večeru jer se treba pripremiti za večernju zabavu i noć otkačenih frizura.

1. dan (5. lipnja)

Stigao je taj dugo očekivani dan! Avantura počinje! Krećemo u Delnice!

Raspoloženje u autobusu je odlično.

U Sokolarskom centru, čuli smo puno zanimljivih informacija o pticama: sovama i sokolima. Tamo se liječe bolesne i ranjene ptice koje se puštaju na slobodu nakon što ozdrave. Svi smo htjeli doći što bliže pticama, ali najviše sreće su imali Denis, Đive, Vlaho, Nera, Petra, Samela i Leo.

U hotelu su nas dočekali ljubazni domaćini i veseli animatori koji su nas kroz prezentaciju o Gorskom kotaru upoznali s krajevima koje ćemo posjetiti.

Nakon ukusne večere uslijedila je zabava u pidžamama.