2017-05-17 22:18:52

Škola u prirodi - Delnice (4.C i 4.D)

16.5.2017.

Nakon nestrpljivog višemjesečnog iščekivanja, napokon je došao taj dan, dan polaska u Delnice! Krenuli smo u 7:00 h iz gruške luke. Dok smo se vozili autocestom, vodička nam je pričala o prirodnim ljepotama naše domovine kraj kojih smo prolazili.

Naše prvo dulje odmaranje bilo je u Ravnoj Gori gdje smo pojeli ukusan ručak. Nakon ručka krenuli smo prema NP Risnjak. Tamo nas je dočekala simpatična vodička koja nam je tijekom šetnje gustom šumom i prostranim livadama otkrila razne informacije o biljkama i životinjama za koje dosad nismo ni znali! Pogledali smo i zanimljivi dokumentarni film o risovima.

Nakon toga smo se uputili prema Hotelu Risnjak. Rasporedili smo se po sobama, malo se odmorili i u 19.30 h otišli na večeru. Nakon večere slijedilo je spremanje za Pidžama Party gdje smo se zabavili s animatoricom uz glazbu i igre.

Nakon zabave slijedilo je tuširanje i mirno druženje po sobama te odlazak na zasluženi odmor!

17.5.2017.

Svanula nam je srijeda! Probudili smo se jako rano i nakon doručka krenuli u nova istraživanja. Danas smo bili u razgledavanju Delnica; vidjeli smo najstariju kuću u Delnicama, posjetili crkvu svetoga Ivana Krstitelja, prošetali po sanjkaškoj stazi, uživali u prekrasnoj prirodi uz  Potok i vidjeli skijašku skakaonicu. Nakon razgledavanja smo imali tjelovježbu i igrali smo se u parku.

Nakon igre smo ručali, malo se odmorili i uputili prema jezeru Bajer i špilji Vrelo. Vozili smo se vlakićem oko jezera i šetali kroz špilju Vrelo u kojoj je jako hladno i mokro, ali prekrasno!

Vratili smo se autobusom u hotel i imali likovnu radionicu na kojoj smo crtali ono što nam se najviše svidjelo tijekom ova dva dana. Nakon toga je slijedila večera i zabavni Supertalent show gdje smo pokazali ono što najbolje znamo - plesali smo, pjevali, glumili...

Nakon zabave spremili smo se za spavanje, malo se družili po sobama i završili naš drugi dan!

18.5.2017.

Prošao je treći dan našeg putovanja! Nakon buđenja i doručka krenuli smo u park šumu Golubinjak. Šetali smo gustom, zelenom i zanimljivom prirodom, penjali se i spuštali niz strme padine šume, udisali svježi i čisti zrak, vidjeli smo gdje medo spava zimi!

Nakon obilaska, slijedilo je vrijeme za igru. Trčali smo štafete, igrali  nogomet i graničar, ležali na travi...

Nakon kratke vožnje autobusom i ručka u hotelu, slijedio je popodnevni odmor i priprema za odlazak u Popovićev mlin. Tamo smo svašta naučili - kako nastaje brašno, kako su izgradili mlin, kako se mijesi tijesto... Čak smo kušali i ukusne kiflice pripremljene samo za nas!

Nakon povratka u hotel, slijedila je zabava uz izbor za Miss i Mister 4.c i 4.d razreda, ples i igre u parovima! Baš smo se dobro zabavili!

Otišli smo u sobe, spakirali se i družili pa otišli na završno spavanje našeg velikog putovanja koje se polako približava kraju...

19.5.2017.

Zar je već stigao petak!? Moramo priznati da smo tužni što danas odlazimo iz Delnica... Nedostajat će nam druženje, svježi zrak i priroda potpuno različita od naše primorske... Ali znate što, isto smo se jako umorili pa će nam odmor stvarno dobro doći!

Jutros smo se probudili i ranije nego ostalih dana, a krenuli smo već u 8 h.
Danas nam je "autobusni dan". Osim spavanja u autobusu posjetili smo i jedno jako neobično mjesto - bolnicu za ptice, odnosno Sokolarski centar. Tamo smo upoznali dunda koji nam je predstavio svoje prijatelje, sovu i sokola te nam ispričao svašta zanimljivo o pticama koje baš ne lete našim područjem. Njihov dom su guste šume! Tamo su neki pokazali koliko su hrabri pa su dozivali i hranili sokola. Bravo!!!

Nakon toga, vožnju smo nastavili do restorana Vrata Krke, gdje smo imali  ručak. Siti, sjeli smo u autobus, pogledali film, dobili diplome i veselo dijelili dojmove stečene ovim putovanjem. Kada smo stigli u luku, roditelji su već nestrpljivo čekali pa je  nakon izlaska iz autobusa sve prštalo zagrljajima i poljupcima.

Znate, ovo je nekima bilo prvo veće samostalno putovanje i moramo priznati da smo bili jako hrabri, poprlično dobri i da smo spremni za nove pustolovine!