2015-05-28 21:38:09

Škola u prirodi 2015.

Sve što je lijepo, kratko traje...

Stigao je i dan povratka. Željni najmilijih, ali ipak.... Povratak smo upotpunili posjetom gradu Ogulinu i bajkovitim znamenitostima.
Do ponovnog izleta i ovakvog veselja.

Fotogalerija - 4. dan

3. dan

Zagreb, zoološki vrt.... Prepuni dojmova! Nakon ručka odlazak u najveće svetište Mariju Bistricu. I napokon, zabava i izbor za miss i mistera. Bilo je i veselja i razočarenja. Ali ipak na kraju najvažnija je zabava koja je trajala dugo u noć. Bilo je supeeeer!!!

Fotogalerija - 3. dan

2. dan

2. dan nam je započeo radno i veselo. Vrijeme smo proveli na radionicama i sportskim igrama. Potom smo obišli najposjećeniji dvorac Trakošćan, a nakon ručka smo otkrivali zanimljivosti Krapine.  A večer... disco i odabir najljepše frizure. Bilo je veselo i zabavno!

Fotogalerija - 2. dan

Avantura počinje....
1. dan

Napokon dočekan i taj dan da krenemo na avanturu zvana Škola u prirodi. Uzbuđenja nije nedostajalo u gruškoj luci 27.5. u 7.00. (Nije nas trebalo buditi ;-)) Krenuli smo autobusima prema Sokolarskom centru pokraj Šibenika. Tamo nas je dočekao izuzetno zanimljiv domaćin i još ljepše ptice. Nakon ručka, krenuli smo prema hotelu Trakošćanu. Tamo smo stigli oko 20.00, nimalo umorni, spremni za zabavu i disco!