Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Šipanski su osmaši 7. travnja, u organizaciji škole, posjetili Dubrovnik kako bi se informirali o upisima u srednju školu.
U Centru za informiranje i savjetovanje o karijeri, CISOK-u, srdačno su dočekani te im je ondje pobliže predstavljeno što sve treba uzeti u obzir pri odabiru srednje škole. Kako bi se lakše snašli i detaljnije spoznali svoje vrijednosti, interese i kompetencije, individualno su rješavali upitnik, a čiji su im rezultati ponudili eventualne smjernice pri odabiru srednjoškolskog programa obrazovanja. Zaposlenica CISOK-a im je predstavila korisne informacije o predmetima, bodovnim pragovima i specifičnim uvjetima srednjih škola s područja grada Dubrovnika. Također, bila je voljna odgovoriti na sva njihova pitanja. Nakon posjeta CISOK-u, učenici su lijepo dočekani u Pomorsko – tehničkoj školi. Prije razgledanja škole, učenici su primljeni u školskoj zbornici, gdje su upoznali neke od profesora te čuli osobitosti o školi, postojećim smjerovima te druge potrebne informacije. Najviše su ih se dojmile učionice stručnih predmeta i suvremena oprema koja omogućuje visoku kvalitetu stjecanja prijeko potrebnih znanja iz područja nautike. Završivši svoj posjet ondje, budući srednjoškolci uputili su se prema Muškom učeničkom domu Dubrovnik. Ondje su ih dočekali odgajatelji i ravnatelj, gospodin Boris Njavro. Proveli su ih domom, pokazali sve njegove prostorije, a učenike je posebno zanimalo kako izgledaju sobe. Odgajatelji su im govorili što znači živjeti u učeničkome domu, kako sve funkcionira, koje su im izvanškolske aktivnosti u domu na raspolaganju te ih, naravno, ukratko informirali i o pravilima kojih se valja držati. Po završetku obilaska doma i ručka u školi, osmaši su imali organiziran i posjet Muzeju Domovinskog rata Dubrovnik, do kojega su došli žičarom. Iako su već i ranije do brda Srđ išli žičarom, i ovaj im je put to bilo lijepo iskustvo. U Muzeju su fotografijama, pisanom riječi i video uratcima proživljavali tragične trenutke Grada i ljudske sudbine te ga napustili ozbiljnih lica. Prije posjeta Turističko – ugostiteljskoj školi učenici su imali nešto slobodnoga vremena koje su iskoristili za druženje s prijateljima iz matične škole. Mnogo stuba učinilo im se velikim problemom, ali kad su u Turističko – ugostiteljskoj školi susreli neke od svojih prijatelja, sve im je bilo lakše. Ondje su također lijepo dočekani, a prof. Udženija prezentirao im je školu i učenike slikokazom. Prezentacija je bila vrlo detaljna jer je obuhvaćala smjerove koje škola nudi, predmete koji se vrednuju te ostale opće informacije koje su učenicima potrebne. Po završetku prezentacije, učenici su provedeni kroz školu, a najduže su se zadržali u kuhinji i prostoriji za posluživanje. Svime su bili ugodno iznenađeni, a posebno pojedinci zainteresirani za smjer kuharstva. Pomalo već umorni od cjelodnevnog hodanja, učenici su se, prije povratka na Šipan, uputili još i u Ženski đački dom Dubrovnik, u kojemu ih je dočekala vrlo ljubazna i dobro raspoložena odgajateljica. Prvo je ispripovijedala povijesnu priču doma, pokazala vrt te detaljno cijeli dom, prostoriju po prostoriju. Svi su zaključili kako je ženski dom uvelike udobniji od muškoga. Baš kao i u muškom domu, i ovdje su djevojke čule kako funkcionira dom, ponešto o kućnom redu te se iznenadile velikom prostorijom za učenje i knjižnicom.
Prepuni dojmova te novih i važnih informacija, šipanski su osmaši jednodnevnu dubrovačku pustolovinu završili ukrcavši se na brod u 20.00 sati, poprilično iscrpljeni i zamišljeni.