Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Projekt: REHABILITACIJA POKRETOM
Opis projekta
Rehabilitacija putem pokreta je školski projekt za učenike osnovne škole (uzrasta 6-10 godina) i učenike s poteškoćama koji pohađaju našu školu.
Provodi se od 2015., tijekom cijele školske godine. Program realiziraju stručne osobe: profesor kineziologije Karmela Nikolić Prkačin, edukator rehabilitator Žana Hrgović i Marina Vučković- Matić, učiteljica razredne nastave Tonka Brailo.
Specifičnost projekta je u tome što su uključuje djecu s poteškoćama koja u sustavu školstva pohađaju redovnu školu usprkos svojim intelektualnim i fizičkim ograničenjima. To su djeca raznog spektra oštećenja: autizam, mentalna retardacija, cerebralna paraliza, senzorna oštećenja, višestruka oštećenja. Sva su djeca uključena u redoviti sustav školovanja uz dodatnu pomoć edukatora rehabilitatora koji provode individualizranu nastavu društveno prirodoslovnih predmeta. Odgojnu skupinu predmeta učenici pohađaju u svojim matičnim razrednim odjelima uz maksimalnu individualizaviju i integraciju.
Programom stječemo i usavršavamo motoričke vještine, osnovne oblike kretanja, stimulaciju razvoja perceptivnih i kognitivnih funkcija komunikacije i socijalnog ponašanja. Osnovni zadatak je inkluzija i socijalizacija djece s poteškoćama u različite socijalne sredine (škola, obitelj, prijatelji, sport, klubovi…).
Program je razrađen kroz aktivnosti motoričkog reagiranja,prilagođavanja i restrukturiranja, kombiniranja, uspostavljanja i održavanja ravnoteže, prostorne orjentacije i ritmiziranja pravilnim doziranjem i distribucijom opterećenja. Program se bazira na individualnom pristupu.
Praćenjem i vrednovanjem projekta gledamo razinu napretka u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima te razinu socijalizacije.
Osnovna implementacija projekta je odvikavanje djece od hipotoničnog načina življenja te primjena naučenih vještina u svakodnevnom životu. Usvajanjem ovih vještina vidljiva je bolja orijentacija djece na vanjskom prostoru (igrališta, parkovi i sl.). Primjenom naučenih motoričkih sposobnosti lakše savladavaju prirodne prepreka, jača im samopouzdanje što je osnovni faktor u socijalizaciji.
Kroz izvannastavne aktivnosti učenici su uključeni u razne aspekte društvenog života škole: ples, likovne radionice, kreativne radionice, eko grupe, dramske radionice, školski sportski klub i slično. Izvan škole također sudjeluju u raznim aktivnostima i jako dobro su integrirani i prihvaćeni.
Lokalna sredina je izuzetno senzibilizirana za pomoć i podršku u projektu, a ovaj nas je projekt inspirirao za daljnji rad i traženje novih projekata za integraciju djece s poteškoćama u razvoju.