preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gundulića Dubrovnik

Login
Tražilica
e-Dnevnik

Anketa
Slobodno vrijeme najradije provodiš:





Raspored informacija

RASPORED INFORMACIJA ZA RODITELJE

šk. god. 2017./2018.

e-Škole edukacija

Školske novine

Godišnji plan i program rada škole 2017./2018.

Vijeća roditelja i učenika

Vijeće roditelja i učenika u
šk. god. 2017./2018.

O Vijeću roditelja i učenika

Članovi Vijeća roditelja 2017./2018.

Članovi Vijeća učenika 2017./2018.

Raspored sati 2016./2017.

Kalendar rada

 

Udžbenici 2015./16.

Konačna lista odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava
prema odabiru stručnih aktiva

OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA 2015./2016.

Kriteriji vladanja

Priloženi dokumenti:
KRITERIJI OCJENE VLADANJA.doc

Kalendar
« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2010.

Ukupno: 494328
Ovaj mjesec: 3667
Ovaj tjedan: 310
Danas: 109
Sigurnije na Internetu

Vodič za učenike

Vodič za roditelje

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Eko škola

Mi jedemo odgovorno

Međunarodni projekt

Shema školskog voća

Dislajkam mržnju

 
Koliko je sati?

 

Važni brojevi

192 - Policija

193 - Vatrogasci

194 - Hitna pomoć

112 - Hitna služba

Projekt:          REHABILITACIJA POKRETOM

Opis projekta

Rehabilitacija putem pokreta je školski  projekt za učenike osnovne škole (uzrasta 6-10 godina) i učenike s poteškoćama koji pohađaju našu školu.

Provodi se od 2015., tijekom cijele školske godine. Program realiziraju stručne osobe: profesor kineziologije Karmela Nikolić Prkačin, edukator rehabilitator Žana Hrgović i Marina Vučković- Matić, učiteljica razredne nastave Tonka Brailo.

Specifičnost projekta je u tome što su uključuje djecu s poteškoćama koja  u sustavu školstva pohađaju redovnu školu usprkos svojim intelektualnim i fizičkim ograničenjima. To su djeca raznog spektra oštećenja: autizam, mentalna retardacija, cerebralna paraliza, senzorna oštećenja, višestruka oštećenja. Sva su djeca uključena u redoviti sustav školovanja uz dodatnu pomoć  edukatora rehabilitatora koji provode individualizranu nastavu društveno prirodoslovnih predmeta. Odgojnu skupinu predmeta učenici pohađaju u svojim matičnim razrednim odjelima uz maksimalnu individualizaviju i integraciju.

Programom stječemo i usavršavamo motoričke vještine, osnovne oblike kretanja, stimulaciju razvoja perceptivnih i kognitivnih funkcija komunikacije i socijalnog ponašanja. Osnovni zadatak je inkluzija i socijalizacija djece s poteškoćama u različite socijalne sredine (škola, obitelj, prijatelji, sport, klubovi…).

Program je razrađen kroz aktivnosti motoričkog reagiranja,prilagođavanja i restrukturiranja, kombiniranja, uspostavljanja i održavanja ravnoteže, prostorne orjentacije i ritmiziranja pravilnim doziranjem i distribucijom opterećenja. Program se bazira na individualnom pristupu.

Praćenjem i vrednovanjem projekta  gledamo razinu napretka u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima te razinu socijalizacije. 

Osnovna implementacija projekta je odvikavanje djece od hipotoničnog načina življenja te primjena naučenih vještina u svakodnevnom životu. Usvajanjem ovih vještina vidljiva je bolja orijentacija djece na vanjskom prostoru (igrališta, parkovi i sl.). Primjenom naučenih motoričkih sposobnosti lakše savladavaju prirodne prepreka, jača im samopouzdanje što je osnovni faktor u socijalizaciji.

Kroz izvannastavne aktivnosti učenici su uključeni u razne aspekte društvenog života škole: ples, likovne radionice, kreativne radionice, eko grupe, dramske radionice, školski sportski klub i slično. Izvan škole  također sudjeluju u raznim aktivnostima i jako dobro su integrirani i prihvaćeni.

Lokalna sredina je izuzetno senzibilizirana za pomoć i podršku u projektu, a ovaj nas je projekt inspirirao za daljnji rad i traženje novih projekata za integraciju djece s poteškoćama u razvoju.

Aktivnosti u mjesecu studenom
Tonka Brailo / datum: 20. 11. 2017. 11:50

Tijekom studenog smo radili vježbe: poligon prepreka, preskoka, skokova, provlačenja, puzanja...

Vježbali smo i vježbe sa raznim didaktičkim pomagalima: vježbe čučnja, skoka, dodavanja...


[OPŠIRNIJE]



Europski tjedan sporta
Tonka Brailo / datum: 17. 10. 2017. 07:48

Tijekom Europskog tjedna sporta prisjetili smo se  dječjih igara (gumi-gumi, hula-hula, “olimpijade”, preskakanja konopca, školice,…) ujedno promičući sport i tjelesne aktivnosti. 


[OPŠIRNIJE]



Fotogalerija
Administrator / datum: 15. 9. 2017. 14:21

Rehabilitacija pokretom


[OPŠIRNIJE]



Plan i program
Administrator / datum: 15. 9. 2017. 14:15

Rehabilitacija pokretom


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju