Približava se upis u srednju školu! “Koju srednju školu upisati?” je najvažnije pitanje nakon završenog osnovnoškolskog obrazovanja. To je pitanje koje muči većinu osmaša. Na ovoj stranice možete pročitati sve o načinu upisa u srednju školu. Saznajte sve detalje o sustavu bodovanja ocjena (ONILNE kalkulator), načinu prijave (korak po korak)...
Na ovim stranicama možete pronaći sve informacije vezane za upis u srednju 20187. godine. Da bi vam olakšali stresne trenutke pokušati ćemo sistematizirati sve bitne informacije. Također sve bitne datume i sve što vas očekuje u narednim mjesecima.
Raspored POSLIJEPODNEVNIH INFORMACIJA za 2. polugodište školske godine 2017./2018.
Vremenici pisanih provjera znanja u
2. polugodištu šk. god. 2017./2018.
Vijeće roditelja i učenika u
šk. god. 2017./2018.
Članovi Vijeća roditelja 2017./2018.
Članovi Vijeća učenika 2017./2018.
Konačna lista odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava
prema odabiru stručnih aktiva
OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA 2015./2016.
« Travanj 2018 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
www.tonimilun.com
Dobrodošli na portal znanja
"Where maths is fun"!
Besplatne instrukcije uz video
Projekt: REHABILITACIJA POKRETOM
Opis projekta
Rehabilitacija putem pokreta je školski projekt za učenike osnovne škole (uzrasta 6-10 godina) i učenike s poteškoćama koji pohađaju našu školu.
Provodi se od 2015., tijekom cijele školske godine. Program realiziraju stručne osobe: profesor kineziologije Karmela Nikolić Prkačin, edukator rehabilitator Žana Hrgović i Marina Vučković- Matić, učiteljica razredne nastave Tonka Brailo.
Specifičnost projekta je u tome što su uključuje djecu s poteškoćama koja u sustavu školstva pohađaju redovnu školu usprkos svojim intelektualnim i fizičkim ograničenjima. To su djeca raznog spektra oštećenja: autizam, mentalna retardacija, cerebralna paraliza, senzorna oštećenja, višestruka oštećenja. Sva su djeca uključena u redoviti sustav školovanja uz dodatnu pomoć edukatora rehabilitatora koji provode individualizranu nastavu društveno prirodoslovnih predmeta. Odgojnu skupinu predmeta učenici pohađaju u svojim matičnim razrednim odjelima uz maksimalnu individualizaviju i integraciju.
Programom stječemo i usavršavamo motoričke vještine, osnovne oblike kretanja, stimulaciju razvoja perceptivnih i kognitivnih funkcija komunikacije i socijalnog ponašanja. Osnovni zadatak je inkluzija i socijalizacija djece s poteškoćama u različite socijalne sredine (škola, obitelj, prijatelji, sport, klubovi…).
Program je razrađen kroz aktivnosti motoričkog reagiranja,prilagođavanja i restrukturiranja, kombiniranja, uspostavljanja i održavanja ravnoteže, prostorne orjentacije i ritmiziranja pravilnim doziranjem i distribucijom opterećenja. Program se bazira na individualnom pristupu.
Praćenjem i vrednovanjem projekta gledamo razinu napretka u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima te razinu socijalizacije.
Osnovna implementacija projekta je odvikavanje djece od hipotoničnog načina življenja te primjena naučenih vještina u svakodnevnom životu. Usvajanjem ovih vještina vidljiva je bolja orijentacija djece na vanjskom prostoru (igrališta, parkovi i sl.). Primjenom naučenih motoričkih sposobnosti lakše savladavaju prirodne prepreka, jača im samopouzdanje što je osnovni faktor u socijalizaciji.
Kroz izvannastavne aktivnosti učenici su uključeni u razne aspekte društvenog života škole: ples, likovne radionice, kreativne radionice, eko grupe, dramske radionice, školski sportski klub i slično. Izvan škole također sudjeluju u raznim aktivnostima i jako dobro su integrirani i prihvaćeni.
Lokalna sredina je izuzetno senzibilizirana za pomoć i podršku u projektu, a ovaj nas je projekt inspirirao za daljnji rad i traženje novih projekata za integraciju djece s poteškoćama u razvoju.
Tijekom studenog smo radili vježbe: poligon prepreka, preskoka, skokova, provlačenja, puzanja...
Vježbali smo i vježbe sa raznim didaktičkim pomagalima: vježbe čučnja, skoka, dodavanja...
Tijekom Europskog tjedna sporta prisjetili smo se dječjih igara (gumi-gumi, hula-hula, “olimpijade”, preskakanja konopca, školice,…) ujedno promičući sport i tjelesne aktivnosti.