preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gundulića Dubrovnik

Login


„NIJE SVE OTKAZANO.
SUNCE nije otkazano.
PROLJEĆE nije otkazano.
PRIJATELJSTVA nisu otkazana.
GLAZBA nije otkazana.
ČITANJE nije otkazano.
EMPATIJA nije otkazana.
MAŠTA nije otkazana.
RAZGOVORI nisu otkazani.
LJUBAZNOST nije otkazana.
NADA nije otkazana.
MOLITVA nije otkazana.“

Obavijest

OŠ Ivana Gundulića Dubrovnik uvodi preventivnu mjeru - komunikacija sa strankama putem mobitela i e-maila

OŠ Ivana Gundulića Dubrovnik za sve upite i zamolbe može se kontaktirati na broj mobitela 098/344-034 ili 091/280-8844 te na e-mail ravnatelj@os-igundulic-du.skole.hr ili tajnistvo@os-igundulic-du.skole.hr
Navedena mjera uvodi se preventivno u cilju suzbijanja širenja zarazne bolesti uzrokovane Corona virusom i zaštite od zaraze.
Sve navedeno vrijedit će do objave novih obavijesti.

Tražilica
Predupis djece u 1. razred školske godine 2019./2020.


Klikni na sliku za više

Obavijest o upisu djece u I. razred osnovne škole

HRVATSKI ZAVOD ZA ZAPOŠLJAVANJE
PODRUČNI URED DUBROVNIK
CENTAR ZA INFORMIRANJE I SAVJETOVANJE O KARIJERI

RADIONICE za osmaše U OŽUJKU 2020.

e-Dnevnik

Raspored informacija

RASPORED INFORMACIJA ZA RODITELJE

šk. god. 2019./2020.

Razredna nastava

Predmetna nastava

Godišnji plan i program rada škole 2019./2020.

Odluka o realizaciji odmora za učenike

Odluka o realizaciji odmora za učenike tijekom 2019./2020. nastavne godine za školske ustanove na području Dubrovačko-neretvanske županije

Vijeća roditelja i učenika

Vijeće roditelja i učenika u
šk. god. 2019./2020.

O Vijeću roditelja i učenika

Članovi Vijeća roditelja 2019./2020.

Članovi Vijeća učenika 2019./2020.

Raspored sati 2019./2020.

Klikni na sliku za raspored sati

Raspored treninga

 

Raspored treninga u školskoj godini 2019./2020.
1.-4. razreda
5.-8. razreda

Izvannastavne aktivnosti

CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu

Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“  jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.

www.azoo.hr

(Naš)e-pjesme (naši snovi)

Priloženi dokumenti:
(Nas)e-pjesme (nasi snovi).epub

Anketa
Slobodno vrijeme najradije provodiš:





e-San školske novine

Školske novine

Kalendar rada

 

Udžbenici 2015./16.

Konačna lista odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava
prema odabiru stručnih aktiva

OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA 2015./2016.

Kriteriji vladanja

Priloženi dokumenti:
KRITERIJI OCJENE VLADANJA.doc

Kalendar
« Ožujak 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2010.

Ukupno: 614189
Ovaj mjesec: 4537
Ovaj tjedan: 93
Danas: 17
Sigurnije na Internetu

Vodič za učenike

Vodič za roditelje

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Škola za život

Eko škola

Mi jedemo odgovorno

Međunarodni projekt

Shema školskog voća

Dislajkam mržnju

 
Koliko je sati?

 

Važni brojevi

192 - Policija

193 - Vatrogasci

194 - Hitna pomoć

112 - Hitna služba

Projekt:          REHABILITACIJA POKRETOM

Opis projekta

Rehabilitacija putem pokreta je školski  projekt za učenike osnovne škole (uzrasta 6-10 godina) i učenike s poteškoćama koji pohađaju našu školu.

Provodi se od 2015., tijekom cijele školske godine. Program realiziraju stručne osobe: profesor kineziologije Karmela Nikolić Prkačin, edukator rehabilitator Žana Hrgović i Marina Vučković- Matić, učiteljica razredne nastave Tonka Brailo.

Specifičnost projekta je u tome što su uključuje djecu s poteškoćama koja  u sustavu školstva pohađaju redovnu školu usprkos svojim intelektualnim i fizičkim ograničenjima. To su djeca raznog spektra oštećenja: autizam, mentalna retardacija, cerebralna paraliza, senzorna oštećenja, višestruka oštećenja. Sva su djeca uključena u redoviti sustav školovanja uz dodatnu pomoć  edukatora rehabilitatora koji provode individualizranu nastavu društveno prirodoslovnih predmeta. Odgojnu skupinu predmeta učenici pohađaju u svojim matičnim razrednim odjelima uz maksimalnu individualizaviju i integraciju.

Programom stječemo i usavršavamo motoričke vještine, osnovne oblike kretanja, stimulaciju razvoja perceptivnih i kognitivnih funkcija komunikacije i socijalnog ponašanja. Osnovni zadatak je inkluzija i socijalizacija djece s poteškoćama u različite socijalne sredine (škola, obitelj, prijatelji, sport, klubovi…).

Program je razrađen kroz aktivnosti motoričkog reagiranja,prilagođavanja i restrukturiranja, kombiniranja, uspostavljanja i održavanja ravnoteže, prostorne orjentacije i ritmiziranja pravilnim doziranjem i distribucijom opterećenja. Program se bazira na individualnom pristupu.

Praćenjem i vrednovanjem projekta  gledamo razinu napretka u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima te razinu socijalizacije. 

Osnovna implementacija projekta je odvikavanje djece od hipotoničnog načina življenja te primjena naučenih vještina u svakodnevnom životu. Usvajanjem ovih vještina vidljiva je bolja orijentacija djece na vanjskom prostoru (igrališta, parkovi i sl.). Primjenom naučenih motoričkih sposobnosti lakše savladavaju prirodne prepreka, jača im samopouzdanje što je osnovni faktor u socijalizaciji.

Kroz izvannastavne aktivnosti učenici su uključeni u razne aspekte društvenog života škole: ples, likovne radionice, kreativne radionice, eko grupe, dramske radionice, školski sportski klub i slično. Izvan škole  također sudjeluju u raznim aktivnostima i jako dobro su integrirani i prihvaćeni.

Lokalna sredina je izuzetno senzibilizirana za pomoć i podršku u projektu, a ovaj nas je projekt inspirirao za daljnji rad i traženje novih projekata za integraciju djece s poteškoćama u razvoju.

preskoči na navigaciju