Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici Osnovne škole Ivana Gundulića ponovno su sudjelovali u projektu Zaboravljena razglednica koji provodi Udruga ljubitelja hrvatskih tradicija i prirodnih ljepota Dubrovnik.
Udruga je svakome učeniku osigurala razglednicu s poštanskom markom da bi omogućila slanje. Naša je škola još jednom dokazala kako njeguje taj već pomalo zaboravljen i internetskim mogućnostima potisnut običaj.
Učenici razredne nastave razglednice su pisali 15. svibnja na Satu razrednika i svaki je razred sa svojom razrednicom išao ubaciti razglednice u poštanski sandučić. Učenici predmetne nastave razglednice su pisali 15. – 19. svibnja na nastavi Hrvatskoga jezika, a potom su izabrali predstavnike svojih razreda koji su s profesoricom Hrvatskoga jezika išli do poštanskoga sandučića.
Naše razglednice razveselit će brojne primatelje - od baka, djedova, braće, sestara, prijatelja i prijateljica iz drugih dijelova Lijepe naše do čak same predsjednice. Osim što fotografijom dubrovačkih motiva podsjećaju na prirodne ljepote našega grada, sadržajem pobuđuju osjećaje koji se običnim porukama ne mogu izraziti. Neke su nas uspjele nasmijati (kao one poslane profesorima), neke su nas uspjele rasplakati (poput onih poslanih prijateljima na liječenju), ali sve su u nama uspjele potaknuti ono što im i jest namjena – pobuditi osjećaje i u pošiljateljima i u primateljima te omogućiti materijalni podsjetnik na taj čin.