Raspored informacija za roditelje
2023./2024.
Primanje roditelja u poslijepodnevnim terminima
od 6.11. do 10.11.2023. godine
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
Konačna lista odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava
prema odabiru stručnih aktiva
OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA 2015./2016.
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dana 29.1.2019. u 17:20 h održano je Učiteljsko vijeće. Prva točka dnevnog reda je bilo predavanje psihologinje Obiteljskog savjetovališta dubrovačke biskupije, mr.spec. Silvie Sokal Gojavić na temu "Prepoznati i na vrijeme reagirati-nekad uistinu nije lako".
Predavanju su prisustvovali nastavnici razredne i predmetne nastave naše škole. Na predavanju je psihologinja govorila o razvojnim fazama, o bitnim karakteristikama "vidljive" i "nevidljive" djece, depresivne, tugujuće i djece agresivnog ponašanja - kako takvu djecu prepoznati i kako reagirati. Na kraju predavanja nastavnici su mogli postavljati pitanja.
S obzirom kako je od velike važnosti na vrijeme reagirati ukoliko se uoči kako učenici imaju poteškoće, koje otežavaju ili sprečavaju njihov normalan psihofizički razvoj, smatramo kako su predavanja i razgovori o navedenoj temi izrazito potrebni. Zahvaljujemo se Silivii na dolasku i radujemo se idućem susretu.