preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gundulića Dubrovnik

Login
Školski kurikul

Priloženi dokumenti:
Skolski kurikul 2024 2025.pdf

Godišnji plan i program

Vijeća roditelja i učenika

Klikni na sliku za više!

Raspored

Stručno-razvojna služba

Kalendar rada


Klikni na sliku za kalendar rada!

Školska knjižnica

e-Dnevnik

CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu

Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“  jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.

www.azoo.hr

(Naš)e-pjesme (naši snovi)

Priloženi dokumenti:
(Nas)e-pjesme (nasi snovi).epub

e-San školske novine

Klikni na sliku za više!

Kriteriji vladanja

Priloženi dokumenti:
KRITERIJI OCJENE VLADANJA.pdf

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2010.

Ukupno: 873169
Ovaj mjesec: 5218
Ovaj tjedan: 467
Danas: 41
Sigurnije na Internetu

Eko škola

Međunarodni projekt

Dislajkam mržnju

Važni brojevi

192 - Policija

193 - Vatrogasci

194 - Hitna pomoć

112 - Hitna služba

Korisno

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastavni sat u Školi za život
Autor: Administrator , 2. 6. 2019.

Dan škole obilježen je 24. svibnja. Naši učitelji, zajedno sa svojim učenicima, pokazali su svoju kreativnost na nastavnom satu primjenjujući nove metode učenja i poučavanja i načina rada.


U 1.a razredu učenici su na satu razrednika slagali digitalnu slagalicu Ivan Gundulić nakon čega su se podijelili u 4 skupine i zajedno sa svojim kapetanima čitali priče o životu i radu Ivana Gundulića. Svaka skupina nacrtala je glavni dio svoje priče pa predstavila i naučila ostale što su zanali.

U 1.b razredu učenici su na satu hrvatskog jezika lektiru autorice Sunčane Škrinjarić, Kako sanjaju stvari, obradili putem kviza u alatu deck toys - po zadanoj karti učenici su redom rješavali postavljene zadatke. Također su na satu vjeronauka naučili tko je bio Ivan Gundulić, poslušali su Himnu slobodi, u obliku slagalice slagali su lik Ivana Gundulića i stihove Himne slobodi.

U 1.c razredu učenici su na satu vjeronauka obradili pjesmu „Tko stvori“ povezujući je s ekologijom i popratnim pokretima, potom su radili vođeni razgovor.

U 1.d razredu učenici su na satu hrvatskog jezika obradili lektiru „Pale sam na svijetu“ (oluja ideja na digitalnom alatu Mentimeter, kutija pričalica, na tabletu su radili igru Zrakoplov u digitanom alatu Wordwall, na kraju nastavni listići i pogledali su crtani film „Pale sam na svijetu“).

U 1.e razredu učenici su na satu razrednika slagali puzzle i igrali kviz na temu Zanimljivosti o Ivanu Gunduliću. Nakon toga su kredom ili ugljenom crtali lik Ivana Gundulića. Također su učenici na satu vjeronauka gledali ppt na temu očuvanja okoliša, povezano sa Božjim stvaranjem svijeta, crtali su školu.

U 2.a razredu učenici su na nastavnom satu prirode i društva na temu Putujemo radom u grupama igrali igru asocijacija i kviz znanja. Na satu hrvatskog jezika putem bacanja kocke, radom u paru stvarali su neobičnu priču.

U 2.b razredu učenici su na satu razrednika pogledali ppt o Ivanu Gunduliću, te su slagali puzzle, igrali kviz znanja i crtali lik Ivana Gundulića.

U 2.c razredu učenici su na satu razrednika igrali na projektoru Igru vješala (rješenje je Ivan Gundulić), slušali su Himnu slobode, pisali stihove u bilježnicu, pričali zanimljivosti o životu Ivana Gundulića i crtali lik Ivana Gundulića.

U 2.d i 2.e razredu učenici su također slušali zanimljivosti o životu Ivana Gundulića, igrali Kahoot kviz i crtali lik Ivana Gundulića kredom i ugljenom.

U 3.a razredu učenici su Dan škole obilježili sportskim natjecanjima na školskom igralištu. Također, učenici 3.c, 4.a i 4.d razreda Dan škole obilježili su natjecanjima u sportskim igrama u dvorani škole (kreativni poligon, graničar).

U 3.c razredu učenici su na satu engleskog jezika rješavali Kahoot kviz na temu naše škole.

U 3.c razredu učenici su na satu hrvatskog jezika raspravljali na temu Koliko je zdrava prehrana važna?, na satu prirode i društva na temu Zdravlje u obliku debate su raspravljali što je zdrava/nezdrava prehrana.

U 4.b razredu učenici su na satu prirode i društva, podijeljeni u 4 skupine, odradili kviz znanja na temu Iz prošlosti domovine Hrvatske.

U 4.c razredu učenici su na satu matematike ponavljali pismeno zbrajanje i oduzimanje do milijun koristeći se pametnom pločom - igre slagalica, čarobni krug i Kahoot kviz.

U 4.e razredu učenici su se podijelili u 6 skupina i ponavljali temu Iz prošlosti domovine Hrvatske. Svaka grupa je prezentirala svoj dio sadržaja kroz igre, kvizove i križaljke koje su izradili digitalnim alatom Wordwall.

U odjelu djelomične integracije učenici 1.,2. i 3.razreda su odradili zajdeničke aktivnosti na temu Zdravlje, dobrobit tjelovježbe (uspoređuju organiziranost prirode opažajući neposredni okoliš, uspoređuju promjene u prirodi i opisuju osobnu važnost brige za prirodu i osobno zdravlje).

U 5.a razredu učenici su na satu informatike radili ppt na temu Nasilje među djecom. Na satu razrednika učenici 5.a razreda pogledali su kraći dokumentarni film o životu i radu Ivana Gundulića te poslušali ulomke triju njegovih najpoznatijih djela. Uslijedio je razgovor i provjera novih saznanja Kahoot kvizom. Najuspješniji parovi nagrađeni su školskim priborom i lizalicama.

Na satu hrvatskog jezika učenici 5.c razrednog odjela u društvu svojih prijatelja 5. razreda PŠ Šipan slušali su interpretativno čitanje basni uz razgovor i iznošenje dojmova. Svoje poznavanje basni i njihovih pouka provjerili su Kahoot kvizom. Uslijedilo je usmjereno čitanje naslova po vlastitom izboru i stvaralački rad u skupinama.

U 6.a razredu učenici su na satu engleskog jezika gledali ppt o Ivanu Gunduliću, igrali Kahoot kviz na temu Ivan Gundulić. Međusobno podučavaju jedni druge i dobivaju određene smjernice od strane učitelja - pokazalo se kao dobra metoda učenja. Također su na satu hrvatskog jezika izrađivali plakat koji je predstavljao Gundulićev ljetnikovac u Gružu.

U 6.b razredu učenici su se na satu prirode prisjetili bogatstva flore primorskog kraja u kojem je smještena i naša škola. Opisivali su biljke primorske vazdazelene šume, prepoznavali ih i naposlijetku ih imenovali u skupinama pomoći računala, a potom su sav biljni materijal iskoristili za izradu plakata s nazivom OŠ Ivana Gundulića.

U 6.c razredu učenici su na satu engleskog jezika ponavljali gramatiku igrajući igru Memory. Učenici 5.razreda su na satu španjolskog jezika uvježbavali vokabular pomoću interaktivnih igara na pametnoj ploči.

Učenici 6.razreda su na satu informatike radili prezentaciju na temu Ivana Gundulića.

Učenici 7. razreda su se, zajedno sa učenicima Područne škole Šipan, natjecali u sportskim aktivnostima (košarka, odbojka, nogomet).

U 7.b razredu učenici su na satu razrednika stavljali fotografije na Lino ploči o tome kako su se proveli na ekskurziji. Također su na istu temu putem digitalnih alata Mentimeter i Kahoot kviz rješavali određene zadatke.

U 7.a razredu učenici su na satu povijesti prezentirali Život i djelo Nikole Tesle, uvodni dio sata bio je Himna slobode, a završni dio sata je bio razgovor na temu Bogatstvo različitosti.  

U 8.b razredu učenici su na satu razrednika su na Lino ploči lijepili fotografije s putovanja u Vukovar, na kojem su nedavno bili. Također su u drugom dijelu sata rješavali anketu o završetku osnovne škole i nasatavku školovanja u srednjoj školi.

Učenici djelomične integracije u 5.,6.,7.i 8.razredu su pogledali ppt o Ivanu Gunduliću, igrali kviz znanja i interaktivnu didaktičku igru Čovječe, ne ljuti se!

Vidljivo je da je učitelj kreator nastavnog procesa te se daja prilika i učenicima i učiteljima da uče i podučavaju u malo drukčijem okruženju. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju