Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U našoj smo školi, vođeni mišlju iz svete židovske knjige Talmud Tko spasi jedan život, spasio je cijeli svijet!, obilježili Međunarodni dan sjećanja na žrtve holokausta.
Učenici 8. razreda na satovima Hrvatskog jezika razgovarali su o književnom djelu „Dnevnik Ane Frank“ i gledali film „Život je lijep“, čija se radnja vrti oko humorističnih zgoda veselog Židova Guida koji u 2. svjetskom ratu pokušava svojeg sina uvjeriti da je koncentracijski logor u kojem su zarobljeni samo igra.
Tema holokausta bila je i tema na satovima Likovne kulture. Učenici su slikali logore smrti s poznatim Munchovim Krikom izražavajući tako i vlastito zgražanje i čuđenje nad nečovječnošću.
U školskom holu, u suradnji s djelatnicima Policijske postaje Dubrovnik, je održano predavanje o Holokaustu. Nakon predavanja učenici su imali priliku poslušali i intervju s Olegom Mandićem iz Rijeke. Gospodin Mandić je posljednji izašao iz Auschwitza i živući je svjedok ratnih užasa.
Ovim događanjima smo željeli potaknuli učenike na razmišljanje jednih o drugima uzimajući u obzir naše različitosti ali i naučiti ih da je važno „Sjećati se prošlosti kako bismo bili na oprezu za budućnost”.
Poveznica na intervju: