Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Imali smo čast u svojoj školi ugostiti gospodina Dubravka Jelačića Bužimskog, književnika čija su djela uvrštena u školsku lektiru za 7. razred.
Književni susret održan je 21. listopada 2013. godine.
U predvorju škole uređen je pano na kojemu su izloženi prigodni literarni i likovni radovi učenika.
Književnik je autor knjiga Sportski život Letećeg Martina, Balkanska mafija te Martin protiv CIA-e i KGB-a. Ta tri romana za mladež čine poznatu trilogiju o Martinu koja je u popisu lektire.
Rođen je i živi u Zagrebu, potječe od loze slavnog hrvatskog bana Josipa Jelačića, baruna od Bužima, pa otuda onaj plemićki dodatak prezimenu - Bužimski.
Piše priče, drame, eseje, romane, radio i tv - drame, scenarije… Jedan je od osnivača poznate glumačke družine "Histrioni". Osim kazališnih i tv - djela te romana za djecu značajne su i dvije zbirke pripovijedaka: Okus mesa i Surove kazališne priče, a u novije vrijeme objavio je zbirku priča Plava krvna zrnca.
Književnik je govorio o sebi i svome radu, nakon čega su se aktivno, svojim pitanjima, uključili i naši učenici sedmih razreda, a predstavili su se nazočnima i svojim literarnim radovima, osvrtima na pročitanu lektiru vezanu uz ovaj susret.
Na kraju zanimljivog i ugodnog susreta učenici su se zahvalili književniku i poželjeli mu sreću i uspjeh u daljnjem radu.