Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Hrvatska je prekrasna zemlja s mnoštvom prirodnih ljepota i potencijala. Jedno od naših najvećih bogatstava svakako je prekrasno Jadransko more čija je čistoća na zavidnoj razini. Nažalost, alarmantan je i mnogima još uvijek nepoznat podatak da je naše podmorje jedno od najonečišćenijih u Evropi. S ciljem osvještavanja i sprječavanja štetnog utjecaja čovjeka na vlastiti okoliš, osmislili smo projekt Fortuno koji je početkom školske godine uvršten u Kurikulum.
Projekt je izveden u 3 etape. Prva se odnosila na sakupljanje otpada, drveta, plastičnih predmeta,najlona, žice i sl., svega onoga što možemo tijekom godine pronaći na našoj obali. U ovom dijelu željeli smo učenike aktivno uključiti u proces čišćenja obale i dati im uvid u stanje koje često i ne primjećujemo, a koje je izravna prijetnja čistoći našeg okoliša.
Vremenski uvjeti posljednjih mjeseci upravo su taj naš put i potragu za materijalima potrebnim za realizaciju projekta „olakšali“. Nevrijeme, vjetar i kiša izbacili su na obalu veliku količinu materijala i otpada koji smo sakupili, sortirali te dopremili u školu i iskoristili za izradu ukrasnih predmeta, drugu etapu projekta. Na ovaj način željeli smo ukazati na činjenicu kako je velika količina onoga što smatramo otpadom iskoristiva te kako je iznimno važno reciklirati. Kako bismo potaknuli kreativnost, ali i svijest o vrijednostima baštine i kulture našeg podneblja, izrađivali smo predmete i motive koji su tematski vezani uz more.
Tako su nastale ribe od otpalih palminih grana, brodovi od komada drveta, dijelova namještaja i sl. Bili smo zadovoljni i ponosni vidjevši što je sve našim trudom nastalo upravo od predmeta koji su predstavljali samo otpad. Nastalo je nešto lijepo i oku ugodno, a gradska plaža koja je poslužila kao nalazište otpadnih materijala sada je bila čišća i ljepša. U projektu je sudjelovala grupa učenika 5. – 8. razreda pod mentorstvom učitelja Likovne kulture i voditeljicom Učeničke zadruge „Pitospora“.