Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
21. listopada 2014. g. u školi je održan susret s književnikom Božidarom Prosenjakom. Prigodno su uređeni i panoi u predvorju škole.
Božidar Prosenjak je rođen 1948. godine u Koprivnici, autor je dvadesetak knjiga za djecu i odrasle. Jedan je od značajnijih književnika u našoj književnosti svoje generacije.
Za roman Divlji konj koji se nalazi na popisu školske lektire za 7. razred dobio je dvije ugledne nagrade za književnost ( Grigor Vitez i Ivana Brlić-Mažuranić).
Autor je teksta u slikovnici Miš - lektira za 2.razred, a Sijač sreće nalazi se na popisu lektire za 3. razred. Suradnik je časopisa za djecu kao što su Smib, Modra lasta i Radost, a tekstove objavljuje na radiju i televiziji.
Radovi su mu prevedeni na više od dvadeset svjetskih jezika.
Književnik je u svom obraćanju nazočnima govorio o sebi i svojem književnom radu. Radoznali učenici 3. i 7. razreda aktivno su se uključivali i postavljali književniku zanimljiva pitanja, a intervju s njim napravili su članovi novinarske skupine.
Na kraju susreta učenici su zahvalili književniku na ugodnom druženju i poželjeli mu osobnu sreću i još puno novih književnih tekstova.