Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Večeras 3. studenog 2014. godine, nekoliko učenika 5.A razrednog odjela, u pratnji svoje učiteljice od 1.-4. razreda gospođe Zdenke Elaković i sadašnje razrednice gospođe Mirjane Đuraš, sudjelovalo je u otvaranju izložbe „Mala škola arhitekture“ koja je postavljena u prostorima Luže. Učenici su pozvani jer su bili aktivni sudionici projekta „Mala škola arhitekture“ koji od ožujka 2011. provodi Društvo arhitekata Dubrovnik u obliku radionica s djecom predškolskog i školskog uzrasta kao dio programa „Arhitektura i djeca“ prema inicijativi Međunarodnog udruženja arhitekata (UIA – Union Internationale Architectes). Prema katalogu izložbe cilj ovog projekta je „potaknuti i razviti svijest o važnosti prostora u svim njegovim kategorijama, vizualno opismenjavanje općenito, obrazovanje djece i mladih u temama arhitekture, urbanizma.“ Učenici 5.A su sudjelovali u radionicama Doživljaj prostora i Javni i privatni prostor dok su bili učenici drugog i trećeg razreda. Večeras ih je bilo pravo zadovoljstvo vidjeti kako se raduju pogledu na svoje nekadašnje radove, prisjećaju se načina kako su radili, ali i kako sa zanimanjem razgledavaju i analiziraju radove drugih sudionika projekta. Svoja razmišljanja neki su učenici hrabro podijelili i s nazočnim novinarima.