Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici 5.A razrednog odjela bili su 12. 3. 2015. na terenskoj nastavi u pratnji svoje razrednice i učitelja matematike Gorana Pehara-Ljoljića. Posjetili su Dom Marina Držića - najmanji muzej u Dubrovniku koji djeluje kao memorijalni muzej ovog najvećeg hrvatskog komediografa koji je pisao u razdoblju renesanse. Sa zanimanjem su razgledali postav muzeja, osobito lutke koje predstavljaju najpoznatije likove iz Držićevih komedija, popeli se skalinama - lentom vremena do godine Držićeva rođenja 1508., analizirali rodoslovno stablo na zidu, zavirili u Držićevu sobu i provirili kroz prozor u slike mjesta u kojima je Držić boravio. Upisali su se i u knjigu posjetitelja te za kraj odigrali računalnu igricu – kviz da provjere koliko su naučili.
Nakon posjeta ovom muzeju bilo je sasvim prirodno da su se željeli slikati uz spomenik Marinu Držiću i uobičajeno ... protrljati mu nos „za sreću“. Rekordnom brzinom su pronašli natpis s imenom autora spomenika – kipara Ivana Meštrovića.
Drugi dio terenske nastave odvijao se u prostoru Akvarija. Učenici su ranije u školi dobili pitanja/zadatke čija su rješenja morali samostalno pronaći tijekom obilaska Akvarija. Zadatke su brzo riješili, a zatim se prepustili užitku razgledavanja 31 bazena s bogatim životinjskim i biljnim svijetom našeg mora. Bilo je veselih komentara, svatko je našao nešto što ga je osobito privuklo – škrpine, veliki orhani, murine, hobotnica, morski konjic… Ne malo čuđenje izazvao je zeleni zvjezdan koji je zapravo bio ljubičast, a osobitu pozornost privukla je velika kornjača koja se pred sam kraj našeg posjeta odlučila probuditi i zaplivati bazenom.
Iz svijeta tišine i mira Akvarija učenici su se zaputili u laganu šetnju starom gradskom lukom pa Stradunom prisjećajući se što su ranije naučili o nekim kulturno-povijesnim znamenitostima Dubrovnika. Kod velike Onofrijeve fontane su naišli na filmsku ekipu koja je upravo snimala prizore iz povijesti Dubrovačke Republike. Po odorama glumaca lako su, na radost razrednice, prepoznali da je riječ o sceni koja prikazuje razdoblje francuske vlasti.
U vedrom raspoloženju učenici su došli na Pile odakle su se, nakon pohvale za uzorno vladanje tijekom terenske nastave, samostalno zaputili svojim kućama, neki autobusom, a neki pješke što je sigurno bio dodatni užitak obzirom na proljetno vrijeme koje nas je pratilo.
Razrednica 5.A:
Mirjana Đuraš