Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici 7. razreda su u pratnji svojih razrednica i predmetnih profesorica u četvrtak, 12.3., posjetili Stari grad.
Sastali smo se na Pilama, gdje smo uz pratnju stručnih turističkih vodiča krenuli u obilazak stare gradske jezge. Na samom ulazu u grad naše vodičke su nam objasnile značajnost položaja brda Srđ, povijesno značenje naših gradskih zidina i njezinih kula. Obilazak Grada smo započeli s ulaskom u Franjevački samostan, koji je poznat po redu franjevaca kao jednom od najskromnijih svećeničkih redova, ali također i po jednoj od najstarijih ljekarni u Europi. Prošetali smo zatim Stradunom gdje smo se susreli sa glumcima i statistima serije Republika koja se tih dana snimala u našem Gradu te nas je tako ujedno i obuzeo osjećaj da se nalazimo u vremenu Republike i tadašnjih povijesnih zbivanja. Ponovno smo se zaustavili kraj Orlandova stupa gdje smo poslušali zanimljivu priču o Orlandu, ali se i osrvnuli na važnost obližnje Sponze, Luže i crkve sv. Vlaha. Na putu do naše sljedeće točke zaustavljanja, naša vodička nam je ispričala sve o funkciji Kneževa dvora u prošlosti, ali i sada. Također nas je zainteresirala pričom o Katedrali. Potom je uslijedilo razgledavanje Pomorskog muzeja u kojem smo vidjeli prelijepe makete brodova, pomorske uređaje, ali i biografije i slike poznatih dubrovačkih pomoraca. Nakon Pomorskog muzeja, uputili smo se u Dom Marina Držića gdje smo na jedan veoma zanimljiv način doznali o životu i stvaralaštvu našeg poznatog pisca. Naše druženje smo priveli kraju posjetom Muzeju Rupe u kojem smo se susreli sa odjećom, nakitom i alatima koje su nekada, ali i danas, koristili stanovnici dubrovačkog područja.
Nakon završne riječi, zahvalili smo se našim turističkim vodičima na prelijepim i poučnim pričama o našem Gradu i njegovim znamenitostima te smo se potom samostalno zaputili svojim kućama.