Termini primanja roditelja 2024./2025.
Vrijeme održavanja poslijepodnevnih informacija
(11.11.–30.11.2024.)
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
O poduzetništvu kao osnovnom pokretaču gospodarstva i za poduzetništvo, drugim riječima - kako se jednoga dana uspješno baviti poduzetničkim poslovima, naši učenici uče već od prvoga razreda i time dokazuju da nikada nije prerano za poduzetništvo i razvijanje poduzetničkih znanja i vještina.
Prije nepune dvije godine naša se škola priključila međunarodnom projektu Regionalnog centra za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje Jugoisočne Europe (SEECEL- South East European Centre for Entreprenurail Learning) koji je nastao na inicijativu Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva – Uprava za poduzetništvo i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom.
Sjedište SEECEL-a je u Zagrebu.
Države uključene u ovaj projekt su: Albanija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Hrvatska, Kosovo, Makedonija, Srbija i Turska.
Cilj je Centra podržati unapređenje učenja poduzetništva, poticanje poduzetničkog duha i poduzetničkog razmišljanja kod svih generacija pa tako i kod osnovnoškolske dobi učenika.
Naši učenici predvođeni svojim učiteljima uključeni su u ovaj projekt, održavaju tijekom godine niz raznovrsnih aktivnosti i poduzetničkih radionica prema Akcijskom planu kako bi se približili svijetu samostalnosti, pouzdanja i uspješnosti.
U sklopu Peer Visit-a, 16. studenoga 2015. naši gosti bili su prosvjetni djelatnici osnovnih škola iz Makedonije i Bosne i Hercegovine, predstavnik Regionalnog centra i predstavnici Grada.
Gostima je priređena srdačna dobrodošlica, a održan je i prigodni program.
Djelatnici naše škole su 23. studenoga 2015. otputovali u uzvratni posjet Osnovnoj školi Gorgija Pulevski u Skopju, Makedonija. Tijekom boravka razmijenili su iskustva o provedbi SEECEL-ova projekta, upoznali se s obrazovnim sustavom Makedonije te uživali u obilasku kulturno-povijesnih znamenitosti Skopja.
Za siječanj je planiran uzvratni posjet u sklopu Peer Visit-a Osnovnoj školi Ruđera Boškovića iz Gruda, BiH.