preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gundulića Dubrovnik

Login
Tražilica
Školski kurikul

Priloženi dokumenti:
Skolski kurikul 2024 2025.pdf

Godišnji plan i program

Vijeća roditelja i učenika

Klikni na sliku za više!

Raspored

Stručno-razvojna služba

Kalendar rada


Klikni na sliku za kalendar rada!

Školska knjižnica

e-Dnevnik

CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu

Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“  jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.

www.azoo.hr

(Naš)e-pjesme (naši snovi)

Priloženi dokumenti:
(Nas)e-pjesme (nasi snovi).epub

e-San školske novine

Klikni na sliku za više!

Kriteriji vladanja

Priloženi dokumenti:
KRITERIJI OCJENE VLADANJA.pdf

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2010.

Ukupno: 872606
Ovaj mjesec: 4655
Ovaj tjedan: 1336
Danas: 127
Sigurnije na Internetu

Eko škola

Međunarodni projekt

Dislajkam mržnju

Važni brojevi

192 - Policija

193 - Vatrogasci

194 - Hitna pomoć

112 - Hitna služba

Korisno

Projekt:          REHABILITACIJA POKRETOM

Opis projekta

Rehabilitacija putem pokreta je školski  projekt za učenike osnovne škole (uzrasta 6-10 godina) i učenike s poteškoćama koji pohađaju našu školu.

Provodi se od 2015., tijekom cijele školske godine. Program realiziraju stručne osobe: profesor kineziologije Karmela Nikolić Prkačin, edukator rehabilitator Žana Hrgović i Marina Vučković- Matić, učiteljica razredne nastave Tonka Brailo.

Specifičnost projekta je u tome što su uključuje djecu s poteškoćama koja  u sustavu školstva pohađaju redovnu školu usprkos svojim intelektualnim i fizičkim ograničenjima. To su djeca raznog spektra oštećenja: autizam, mentalna retardacija, cerebralna paraliza, senzorna oštećenja, višestruka oštećenja. Sva su djeca uključena u redoviti sustav školovanja uz dodatnu pomoć  edukatora rehabilitatora koji provode individualizranu nastavu društveno prirodoslovnih predmeta. Odgojnu skupinu predmeta učenici pohađaju u svojim matičnim razrednim odjelima uz maksimalnu individualizaviju i integraciju.

Programom stječemo i usavršavamo motoričke vještine, osnovne oblike kretanja, stimulaciju razvoja perceptivnih i kognitivnih funkcija komunikacije i socijalnog ponašanja. Osnovni zadatak je inkluzija i socijalizacija djece s poteškoćama u različite socijalne sredine (škola, obitelj, prijatelji, sport, klubovi…).

Program je razrađen kroz aktivnosti motoričkog reagiranja,prilagođavanja i restrukturiranja, kombiniranja, uspostavljanja i održavanja ravnoteže, prostorne orjentacije i ritmiziranja pravilnim doziranjem i distribucijom opterećenja. Program se bazira na individualnom pristupu.

Praćenjem i vrednovanjem projekta  gledamo razinu napretka u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima te razinu socijalizacije. 

Osnovna implementacija projekta je odvikavanje djece od hipotoničnog načina življenja te primjena naučenih vještina u svakodnevnom životu. Usvajanjem ovih vještina vidljiva je bolja orijentacija djece na vanjskom prostoru (igrališta, parkovi i sl.). Primjenom naučenih motoričkih sposobnosti lakše savladavaju prirodne prepreka, jača im samopouzdanje što je osnovni faktor u socijalizaciji.

Kroz izvannastavne aktivnosti učenici su uključeni u razne aspekte društvenog života škole: ples, likovne radionice, kreativne radionice, eko grupe, dramske radionice, školski sportski klub i slično. Izvan škole  također sudjeluju u raznim aktivnostima i jako dobro su integrirani i prihvaćeni.

Lokalna sredina je izuzetno senzibilizirana za pomoć i podršku u projektu, a ovaj nas je projekt inspirirao za daljnji rad i traženje novih projekata za integraciju djece s poteškoćama u razvoju.

preskoči na navigaciju